Denaihati

Harimau Malaya

Sunday 4 August 2013

Ramadhan semakin berlalu..

Ramadhan kian berlalu....betapa sayunya atieku,betapa pilunya atie ini...adakah tahun hadapan dapat aku mengecapinya sekali lagi??Ooo..TUHAN... semoga aku dipanjangkn umo ndaknya....betapa aku akan merindui ramadhan ini lagi....mencari rahmat yang tersembunyi dimalam lailatul qadar....masihkan ade kesempatan untuk aku bertemu dengannya?huh...perlu di tingkatkn motivasi diri agar aku lebih banyak bermunajat&bermuhasabah diri....

Seolah-olah atie nie xmahu ianya berlalu begitu sahaja....kerana bulan ini lebih baik dari seribu bulan...adenya malam lailatul qadar yg mna turunnnya Al-quran di baitul izzah.....doa di terima,bulan berkat....

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...