Denaihati

Harimau Malaya

Wednesday 14 August 2013

sekali lagi cinta berputik

Arghhhhhhhhhhhh....aku jatuh cinta???benar ke?tapi dengan saper??puas aku berfikir...adakah atie aku nie kebal tuh rasa cinta tuh....aku payah utk meluahkn sayang..tapi aku xtaw...mngkin perwatakkn dia,cara dia berbeza dari yg dulu...walaupun jarak memisahkan aku dengan dia...tapi doa xkan dapat aku pisahkan dari bait-bait bibirku ini tok aku berdoa agar dia pun merasai perasaan aku...aku mengharapkan cinta yang baru berputik ini hingga kealam rumah tangga...sungguh!!! aku xtaw atie,diriku sebenarnya milik siapakah (sebagai isteri)....dlm istiqharoh aku nampak sidia tersenyum...tapi siapakah dia??dimanakah dia??mukanya aku ingat-ingat lupa la...tp aku yakin pd ALLAH..pd persaan ini...ALLAH akn beri bila tepat pd waktu aku betul-betul bersedia...

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...