Denaihati

Harimau Malaya

Tuesday 15 April 2014

Alhamdullillah

hurmmm..arie nie aku rasa tenang walaupun jiwa aku menangis...teringat pesanan arwah nenekku..ALLAH kan ade,wat pe nak rasa cam diri tuh sorang sorang...emang adat manusia,ade suka ade xsuka..normal la tuh...mana ade manusia yang sempurna melainkan ALLAH TA'ALA...terkadang aku terpk..xpenat kew mereka nie asik melihat kelemahan n kekurangan owang lain???sedangkan diri tuh xperfect manapun..banyak kekurangan n kelemahan yang perlu diperbaiki..banyak perlu muhasabah diri...hurmmm...entah la..pelbagai ragam mereka mereka ini...kkadang aku berasa sedih sgt,kerana mereka menghabiskan waktu untuk menjadi wartawan yang xbertauliah then mencari kelemahan n kesilapan owang lain...tapi adenya mereka itu,aku tersenyum kerana mereka memberi kredit pahala kt aku..ALHAMDULLILLAH...kena banyak sabo n tabah...aku sekang nak tumpukan perhatian pada kerjaya aku...cinta???jodohku dengannya bakal menyusul pada suatu arie nanti...

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...