Denaihati

Harimau Malaya

Thursday 24 April 2014

aku&nasi lemak ayam

Assalammualaikum n pagiiii kengkawan..hurmmm...semalam arie yg paling bermakna dalam idop aku...aku lulus ujian donia..ALHAMDULLILLAH...ALLAH..bagaimanakah nanti ujian di alam barzakh??padang masyar nanti??mudah mudahan segalanya dipermudahkn ndaknya...berdebar gak hadapi ujian donia semalam...lalu aku tenangkan atie aku dengan insyirah..satu perasaan tenang menyerap dalam sanubariku n ALLAH membuka jalan memprmdahkn sgala urusanku...aku bersyukur sesangat..time kasih TUHANku...aku arie nie sapan nasi lemak ayam...dapnyaaa...emang ciken ngan aku xdpt d pisahkan...my bonda selalu kap,biar banyak makan ikan lagi ayam...ikan banyak protein n otak cepat pick up..kalo makan ayam banyak,ayam tuh ayam enjet...banyak pnyakit nanti...kalo ayam kampung xpe la..kekadang terpk gak aku..tol kap bonda tuh...banyak kebaikan dalam ikan tuh...kalo mam berat berat ppagi nie,otak beku katanya..bab ngantok..better mam kurma bbyk..bawu otak n akal brjln seiringan...

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...