Denaihati

Harimau Malaya

Tuesday 22 April 2014

kehidupan kita dimuka bumi ini

kekadang ade suka,ade duka,ade seronok ade membosankan...itu lah resepi n rencah dalam kehidupan....aku akui..bla kta buat baik..INS ShA LLAH..sglanya akan d balas dengan kebaikan...biokan owang nk ngata apa..yang penting aku taw...sapa aku..aku jga diri aku sebaik mungkin...aku ingat .pesan my bonda masih aku simpan dalam atie nie....jga solat,jga maruah n jga diri baik-baik...INS SHA ALLAH...ALLAH akn memelihara n menjagamu''... kata-kata itulah yang aku pegang sampai sekarang.... aku xleh nk puaskn atie suma owang then aku belajo dari pengalaman hidup... manusia nie xkan puas pd manusia lain melainkn owang yang paham dengan konsep rezeki....ALHAMDULLILLAH...rezeki aku luas...aku teramat bersyukur dgn sgla kurniaan ALLAH pd aku skang...MAHA KAYA ALLAH TA'ALA...yg mencurah rezekiNYA utk aku....pelik kekadang ngan manusia nie..bergosip hingga menimbulkan fitnah...malas aku nk layan...pekakkan telinga je...janji aku taw apa yg aku buat...selagi xmelanggar syarak,nilai adat n agama...aku still cool....hurmm... skang aku p memana pon aku jadi pemalas taw...taw xmalas apa???aku skang nie pmalas giler nk brsolek solek nie...selalu gak owang d keliling nyibuk soh aku make up make up nie...aku ttp malas...muahahah...aku ska jadi diri sendiri...lantak pi la owang nk kap pe...lebih neutral lagi bek...lagi suwet taw...kalo solek brlebihan pekat pekat da mcm apa lak kan..kalo aku,aku lbh ska make up tp xmcm kai make up...aku ska kai lip bam je...yela,bagi aku nie bla mningkat usia...masa itu emas..aku xleh la nk bazirkn masa ngan solek lelama..muka ttp mcm tuh gakkan...xbubah apa pon...nk sesolek depan laki lg baik..lelawa kan dri...dapat kredit pahala taw..muahahha..untungnya bg owang yg da brnikah nie...

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...