Denaihati

Harimau Malaya

Saturday 21 June 2014

.MENYESAL AKU JOIN H12 NIE.....

 Assalammualaikum...ok menda nie da bape bulan lepas la kan sal H12 nie...suma blogger opkoslah mesti nak side income...cam tuh gak aku... aku just suka suka jer tulis tulis dalam blog nie...bab minat yang mendalam dengan penulisan nie...tapi akibat kekanggan masa,aku stopkan dulu blog nie...al maklum la baru  sekang nie aku betol betol mengaktifkan diri balik kos dulu aku bz dengan pelbagai aktiviti.... bila aku tengok sorang member nie...just duduk depan lappy pat income...aku tertarik gak la kan...heheeheh...aku mintak die hajo aku ler...nie ler cara jana income melalui H12...lebih kurang sama jer dengan nuffnang...buh banner iklan dalam blog kita...katanya trafik kena la kedeboooooommmm...bawu masyuk...tapiiiii sebelum tuh aku ade ler menjual  kuih batang buruk buatan asli dari muo...tak hapak...sedappppppppppp...meh order...sedap dan ranggup taw..kuih nie terlajak laris...







hokey berbalik pada H12 nie...firstly kena la daftar kat http://www.h12-media.com/pub/?ref=11349744  pas tuh ikot je da flow kat situ....senang saja. Cuma Sign Up, tunggu pihak media H12 advertising approve....pastuh settle...






No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...