Denaihati

Harimau Malaya

Thursday 26 June 2014

Ulang tahun hari Mara kat Jalan Tar



aku godek godek gambo dalam komputer nie,terjumpa ler gambo yang mana da di snap beberapa bulan yang lalu...Time nie mara menyambut ulang tahun ke 48,majlis tersebut di adakan di medan mara,Jalan Tar...bersesak sesak sangat...jalan jem...oleh kerana itu,aku naik ler lrt sampai Sentul transit kat bank negara...YA Ampun,ramainya umat...berbas bas yang datang....hehehe....retis yang datang pon M.Nasir,Anuar Zain...pelbagai aktiviti yang berlangsung disana...tengah syok jenjalan cecuci mata,aku terserempak ler dengan kak Azza Elite nie...suwett je aku nengok dia...bagus la...senang berborak,peramah pulak tuh...tak sombong pon...dengan manis muka aku ajak ler dia bergambo...haiiiiiiiiiiiiii....aku nampak mok ye time nie...pipi pon macam kueh pau...heheehhehe





time pergi menara mara tuh,aku bawa ler budak budak pratikal nie...yang pakai jubah hitam tuh,Ira namanya,yang kurus tinggi tuh,Fira namanya...comel lote ye adeq adeq nie....umo pon baru 20 an...


pe pon sangat sangat best..Oleh kerana aku pakai heels,kaki pon sangat sangat sakit...apa lagi,melilau ler pergi cari slipar..tapak kaki aku da nak kejang...pergi ler menapak cari slipar kat Maju Juntion tuh....ade giant dalam tuh...so,dapat ler beli slipar....baru ler ok sikit kaki aku...macam nak nangis je sakitnya...

No comments:

Post a Comment

WOW...BESTNYA BERD'HAQO...BEAUTY GITU YOU ALL

Assalammualaikum...Hai uall...Suka Chepidah nak kongsikan barang baik nie.Pada mulanya sekadar suka suka mencuba jer produk D'haqo nie ...